середу, 9 листопада 2016 р.

Бути українцем модно!

Вітаю шанувальників рідного слова з Днем української писемності та мови. Пропоную творчі роботи моїх десятикласників.



            Моя мова
Мов крапелька роси – тендітна і чудова
Моя кохана українська мова!
Її матусенька навчала,
Щоб рідний край ніде не забувала.

В обіймах мови я сміюся й плачу,
Молюсь, творю, кохаю.
З її глибин цілющих і безкраїх
На кожен день наснагу я черпаю.

Без неї я, мов пташка без калини,
Неначе Україна без Шевченка.
Не знатиму я щастя ні хвилини,
Як зникне мова із мого серденька.

Мов подорожній спраглими вустами
Щоденно припадай до мови джерела,
Щоби пишалась Україна нами,
Щоб повсякчас вона нескорена була!

 **************************

 Бережіть її завжди і всюди,
 Енергійну, палку і живу
 Зірку ясну – мову рідненьку –

 Мені і тобі необхідну таку.
 Осяйна, веселкова, багата
 Вона крізь віки промовляє:
«Ти не зраджуй мене, не цурайся –

 На Землі  краще мене немає».
 Ерудовані станемо з нею,
 Ми підемо до нових висот,
 А духовна основа – це мова:
 Єднає людей у народ.

 Нехай ворог лютує на сході,
 Але єдина народу сім’я.
 Сонцем ясним її зігріває
    РІДНА МОВА МОЯ!

Немає коментарів: